poniedziałek, 13 grudnia 2010

Magiczne przedmioty

Cześć!

Postanowiłem od nowej kampanii stosować zasady generowania magicznych przedmiotów dostępnych do kupienia w miastach. Jak to wygląda? W praktyce, każda osada, w zależności od swojej wielkości, jest opisywana dwoma cechami. Pierwszy to limit gp przedmiotów odstępnych na żądanie (z szansą 75 %), drugi to lista przedmiotów unikalnych, wartych w gp powyżej tej wartości. Źródło jest tutaj.

Przykładowo, Nowawieś, 175 mieszkańców, village. Limit 500 gp, 2d4 minor items, 1d4 medium items. Wylosowałem 6 minor items, 3 medium items. Dalsze losowanie daje nam: minors - wondrous item (robe of bones), scroll (slay living), scroll (hold monster), wand (charm person), wondrous item (incense of meditation), scroll; medium - ring (protection +3), staff (charming), wand (mirror image). To właśnie do zaoferowania mają łącznie kupcy w Nowejwsi

Wielkość:

Thorp Fewer than 20
Hamlet 21–60
Village 61–200
Small town 201–2,000
Large town 2,001–5,000
Small city 5,001–10,000
Large city 10,001–25,000
Metropolis More than 25,000

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz